Data publikacji: 2019-07-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: „Ruszaj w miasto” – wystartowała kampania Going.Kategoria: Muzyka, LIFESTYLEKampania Going. obejmuje m.in. działania w internecie i w wybranych kinach.
Data publikacji: 2016-10-17 | 06:45Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sylwia Nowak: po premierze mojego singla jest trochę hejtu, ale większość recenzji jest pozytywnaKategoria: Muzyka, LIFESTYLEWokalistka powoli pracuje na
Piknik rodzinny na Błoniach Nadwiślańskich, regaty wioślarskich ósemek o Puchar Prezydenta Miasta Torunia, koncerty muzyczne, występy taneczne i teatralne na Rynku Staromiejskim — to jedynie niektóre z atrakcji tegorocznego Ś
Aż 78 proc. polskich internautów słucha muzyki głównie on-line, np. przez YouTube – wynika z badania ankietowego przeprowadzonego przez sklep internetowy kolporter.pl. Serwisy społecznościowe i radia internetowe wypierają
Data publikacji: 2019-10-15, 01:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Margaret, Empik PosnaniaKategoria: Muzyka, LIFESTYLEMargaret 17 października, godz. 17:00 Empik Posnania, Poznań, ul. Pleszewska 1Album „Gaja Hornby”
Data publikacji: 2019-11-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Małgorzata Ostrowska z płytą „Na świecie nie ma pustych miejsc” w ramach „PiątkKategoria: Muzyka, LIFESTYLEMałgorzata Ostrowska odwiedziła Studio U22 w
ZAMIAST DO GABINETU – ZAPRASZAMY DO TEATRU!Joanna – Dominika Ostałowska wymiennie z Joanną Trzepiecińską i Olgą Bończyk – egzystencjalna zapaśniczka, kobieta z pretensją, Walenty – Dariusz Kordek wymiennie
Data publikacji: 2020-05-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: DonGURALesko dziękuje za 25 tysięcy dla Rak'n'Roll MusicKategoria: Muzyka, LIFESTYLERaper dziękuje za wpłaty i publikuje teledysk do piosenki "Wsch�
Wywiad z zespołem Faithless 2001-10-099 października odbył się w Warszawie koncert promujący najnowszą płytę zespołu FAITHLESS zatytułowaną 'Outrospective'. Zapraszamy do przeczytania wywiadu z MAXI JAZZEM i SISTER BLISS.
Data publikacji: 2015-01-12 | 06:10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 70 proc. biletów na wydarzenia muzyczne, kulturalne i sportowe jest kupowanych online. Co piąty przez urządzenie mobilneKategoria: Konsument, BIZNESBilety