Data publikacji: 2014-09-24 | 06:45Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: W listopadzie ukaże się trzecia płyta Dawida KwiatkowskiegoKategoria: Muzyka, LIFESTYLE19 listopada na półki sklepowe trafi nowy album wokalisty i bloge
Data publikacji: 2014-05-08 | 06:50Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Artur Rojek nie wystąpi na OFF Festivalu, który współorganizujeKategoria: Muzyka, LIFESTYLEWystęp na festiwalu Spring Break zakończył wiosenną trasę
Data publikacji: 2015-11-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kosma: Premiera teledysku do nowego singla „Tożsamość”Kategoria: Muzyka, LIFESTYLENowy singiel i teledysk Kosmy (Piotra Stawowczyka) „Tożsamość” jest j
Data publikacji: 2014-05-27 | 06:25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jesienią ukaże się druga płyta zespołu LemONKategoria: Muzyka, LIFESTYLEPo sukcesie debiutanckiego krążka zespół LemON rozpoczął pracę nad drugim
Campfire Audio Odświeża OfertęCampfire Audio to amerykańska marka założona w 2015 roku w Portland w stanie Oregon. Należąca do firmy ALO Audio, producenta znanego z ręcznego wytwarzania jednych z najlepszych kabli audio na ś
Data publikacji: 2019-05-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Poczuj niezwykłą atmosferę festiwalu MetronomeKategoria: Muzyka, LIFESTYLEW stolicy Czech obok legendy muzyki elektronicznej, niemieckiej grupy Kraftwerk, wystąp
Data publikacji: 2017-09-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Już w czwartek koncert disco w Porcie ŁódźKategoria: Muzyka, LIFESTYLEPort Łódź zaprasza wszystkich miłośników lekkich rytmów na koncert muzyki disco, kt�
Data publikacji: 2019-09-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pierwszy krążek Cyan Atari Wu rozbrzmiał w Studio U22Kategoria: Muzyka, LIFESTYLEAtari Wu, czyli Michał Wasilewski – kompozytor, autor tekstów i producent
INFORMACJA PRASOWA-7 lutego 2018Astell&Kern ACRO L1000Wzmacniacz Słuchawkowo-Głośnikowy z DACAstell&Kern przedstawia nową markę produktów audio o nazwie ACRO. Zdobyte przez Astell&Kern doświadczenie w projekto
Data publikacji: 2020-08-27 | 06:01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Alicja Węgorzewska: Młode pokolenie rośnie ze słuchawkami na uszach. Klasyczne wykonania operowe nie mogą równać się popularnością z filmikami vloger