INFORMACJA PRASOWA, EMPIK
Sierpień 2014 r.
Empik zaprasza na spotkanie z Cezarym Pazurą
W poniedziałek, 1 września, warszawski salon Empik Junior przy ul. Marszałkowskiej zaprasza na spotkanie z Cezarym Pazurą. Znany aktor będzie promował kolekcję Empiku „Kilerzy”, która sięga po najbardziej znane i lubiane cytaty z dwóch części kultowej komedii Juliusza Machulskiego. Spotkanie rozpocznie się o godzinie 18.00.
Cezary Pazura jest jednym z najpopularniejszych i najbardziej lubianych polskich aktorów. Zagrał dotąd w ponad 60 filmach i otrzymał wiele nagród filmowych. Jest miedzy innymi wielokrotnym laureatem Złotej Kaczki oraz dwukrotnym Złotych Lwów Gdańskich. Rola w filmie „Psy 2. Ostatnia Krew” przyniosła mu nagrodę na Międzynarodowym Festiwalu Filmów w Valenciennes. Grał u najlepszych polskich reżyserów: Andrzeja Wajdy, Krzysztofa Kieślowskiego, Juliusza Machulskiego i Władysława Pasikowskiego.
Niezapomniane kreacje aktorskie stworzył w takich filmach jak choćby: „Sztos”, „Chłopaki nie płaczą”, „Kariera Nikosia Dyzmy”, „Ajlawju”, „Szczęśliwego Nowego Jorku” czy kultowej komedii Juliusza Machulskiego „Kiler”, która doczekała się swojej kontynuacji pod tytułem „Kiler-ów 2-óch”. To właśnie na cytatach z obydwu części filmu bazuje kolekcja Empiku.
Na kubkach ceramicznych, torbach na ramię, podkładkach pod kubek, talerzach ceramicznych, magnesach na lodówkę, T-Shirtach, fartuchach i rękawicach kuchennych oraz skarpetkach pojawią się między innymi cytaty: „Masz być jak bulterier!”, „Tu Ryba. Wzywam Cię, Akwarium!”, „Co ja za to kupię… Waciki?!” czy „No, i kto jest debeściak?!”
Kolekcja „Kilerzy” jest dostępna w salonach Empik oraz na empik.com.
——————————————————–
Empik to największa i najlepiej rozpoznawalna sieć dystrybucji dóbr kultury, wiedzy i rozrywki na polskim rynku. Już od 65 lat jest stałym elementem kulturalnego krajobrazu Polski. W ponad 200 salonach Empik oferuje swoim Klientom unikalny mix produktów: dziesiątki tysięcy książek, płyt z muzyką, filmów, gier multimedialnych, czasopism, artykułów papierniczych, dekoracji do domu, akcesoriów kulinarnych, produktów i zabawek edukacyjnych, gier planszowych i gadżetów podróżniczych a także bilety na różnorodne wydarzenia. Dla ponad 30 milionów klientów rocznie Empik jest swoistym przewodnikiem po tym, co w kulturze i rozrywce nowe, ciekawe i warte zauważenia.