Wiadomości branżowe Imago Public Relations i Media Partner wygrały przetarg na obsługę promocyjną przebudowy centrum Katowic – jednego z najbardziej złożonych tego typu projektów w Polsce. Pierwszym działaniem agencji będzie organizacja konsultacji społecznych o unikatowym w skali kraju zasięgu.Konsorcjum obu firm wygrało przetarg drugi rok z rzędu. Imago Public Relations będzie – jak do tej pory – odpowiadać za komunikację z mediami, instytucjami partnerskimi miasta i mieszkańcami Katowic, opracowanie scenariuszy antykryzysowych i audyt komunikacyjny. Media Partner zadba o kreację, dostarczy narzędzi do komunikacji online, przygotuje produkcję materiałów BTL i zakupi nośniki.Pierwszym z zadań będzie przygotowanie i przeprowadzenie konsultacji społecznych, które pomogą wyłonić ostateczną koncepcję przebudowy centrum Katowic. Będzie to ostatni – trzeci – element prowadzonego od 2006 r. dialogu społecznego dotyczącego transformacji śródmieścia stolicy województwa śląskiego. Wnioski i rekomendacje z konsultacji zostaną wpisane w ostateczną koncepcję i projekty budowlane przestrzeni publicznych w centrum miasta.Na działania promocyjne związane z przebudową śródmieścia Imago Public Relations i Media Partner wygrały przetarg na obsługę promocyjną przebudowy centrum Katowic – jednego z najbardziej złożonych tego typu projektów w Polsce. Pierwszym działaniem agencji będzie organizacja konsultacji społecznych o unikatowym w skali kraju zasięgu.
Konsorcjum obu firm wygrało przetarg drugi rok z rzędu. Imago Public Relations będzie – jak do tej pory – odpowiadać za komunikację z mediami, instytucjami partnerskimi miasta i mieszkańcami Katowic, opracowanie scenariuszy antykryzysowych i audyt komunikacyjny. Media Partner zadba o kreację, dostarczy narzędzi do komunikacji online, przygotuje produkcję materiałów BTL i zakupi nośniki.
Pierwszym z zadań będzie przygotowanie i przeprowadzenie konsultacji społecznych, które pomogą wyłonić ostateczną koncepcję przebudowy centrum Katowic. Będzie to ostatni – trzeci – element prowadzonego od 2006 r. dialogu społecznego dotyczącego transformacji śródmieścia stolicy województwa śląskiego. Wnioski i rekomendacje z konsultacji zostaną wpisane w ostateczną koncepcję i projekty budowlane przestrzeni publicznych w centrum miasta.
Na działania promocyjne związane z przebudową śródmieścia Katowice przeznaczyły w 2010 r. 570 tys. złotych.

dostarczył
infoWire.pl
Źródło Imago Public Relations. Dostarczył
Bezpośredni link:
Imago PR w konsorcjum z agencją reklamy Media Partner będzie komunikować w 2010 roku proces przebudowy centrum Katowic https://www.xlonline.pl/imago-pr-w-konsorcjum-z-agencja-reklamy-media-partner-bedzie-komunikowac-w-2010-roku-proces-przebudowy-centrum-katowic