Wiadomości branżowe

Kupuj wina Freixenet i zobacz film „Vicky Christina Barcelona” przed premierą

Kupuj wina Freixenet i zobacz film „Vicky Christina Barcelona” przed premierą
W dniach 23. marca – 15. kwietnia 2009 r. odbywa się promocja konsumencka win Freixenet. Każdy kto zdecyduje się na zakup co najmniej jednego wina musującego Freixenet oraz co najmniej dwóch win spokojnych Freixenet – Ash Tree Estate lub Mederano, ma prawo do odbioru podwójnego zaproszenia na przedpremierowy pokaz najnowszego filmu Woody’ego Allen’a „Vicky Christina Barcelona” z udziałem Javiera Bardem’a, Penelope Cruz oraz Scarlett Johansson. Pokaz filmu organizowany jest wspólnie z dystrybutorem filmu firmą Kino Świat oraz dystrybutorem win Freixenet w Polsce, firmą Partner Center, a odbędzie się w Cinema City Promenada w dniu 16. kwietnia 2009 r. Warunkiem otrzymania bezpłatnego podwójnego zaproszenia jest przedstawienie paragonu lub paragonów jako dowodu zakupu wina w ilościach określonych w promocji. Liczba zaproszeń jest ograniczona, o przyznaniu decyduje kolejność zgłoszeń. Promocja odbywa się na terenie Warszawy, a jej komunikacja odbywa się za pomocą specjalnych zawieszek na butelkach w wybranych sklepach sieci Alma, Piotr i Paweł, Bomi, Makro oraz Carrefour.  

W dniach 23. marca – 15. kwietnia 2009 r. odbywa się promocja konsumencka win Freixenet. Każdy kto zdecyduje się na zakup co najmniej jednego wina musującego Freixenet oraz co najmniej dwóch win spokojnych Freixenet – Ash Tree Estate lub Mederano, ma prawo do odbioru podwójnego zaproszenia na przedpremierowy pokaz najnowszego filmu Woody’ego Allen’a „Vicky Christina Barcelona” z udziałem Javiera Bardem’a, Penelope Cruz oraz Scarlett Johansson.

Pokaz filmu organizowany jest wspólnie z dystrybutorem filmu firmą Kino Świat oraz dystrybutorem win Freixenet w Polsce, firmą Partner Center, a odbędzie się w Cinema City Promenada w dniu 16. kwietnia 2009 r.

Warunkiem otrzymania bezpłatnego podwójnego zaproszenia jest przedstawienie paragonu lub paragonów jako dowodu zakupu wina w ilościach określonych w promocji.

Liczba zaproszeń jest ograniczona, o przyznaniu decyduje kolejność zgłoszeń.

Promocja odbywa się na terenie Warszawy, a jej komunikacja odbywa się za pomocą specjalnych zawieszek na butelkach w wybranych sklepach sieci Alma, Piotr i Paweł, Bomi, Makro oraz Carrefour.

 

Źródło Freixenet Sp. z o.o.. Dostarczył netPR.pl
A to już wiesz?  Po drugiej stronie maski: Lecter na Castle Party 2011

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy