Wiadomości branżowe

LogosTour wspiera akcję WWF „Pamiątka, która nie krzywdzi”

LogosTour wspiera akcję WWF „Pamiątka, która nie krzywdzi”
Biuro Turystyki LogosTour (www.logostour.pl) wspiera akcję WWF Polska "Pamiątka, która nie krzywdzi". Razem z innymi firmami, którym nieobojętny jest los naszego globu i zagrożonych gatunków, stara się zwrócić uwagę turystów aby nieświadomie nie wspomagali kłusownictwa i wyniszczania przyrody. Jeszcze przez 2 tygodnie, do 31 sierpnia 2010 roku, każdy może wziąć udział w konkursie fotograficznym WWF „Pamiątka, która nie krzywdzi”.Na świecie aż 30 tysięcy gatunków fauny i flory zagrożonych jest wymarciem z powodu nielegalnego handlu pamiątkami. Akcja WWF, do której przystąpiło biuro turystyki LogosTour, ma na celu propagowanie wiedzy na temat zakazu przywożenia pamiątek wykonanych z zagrożonych gatunków zwierząt i roślin. Ambasadorem akcji jest Beata Pawlikowska."LogosTour jest liderem wyjazdów egzotycznych. Uznaliśmy więc, że  naszym obowiązkiem jest udział  w akcji chroniącej to, co dla nas najważniejsze: nieskażoną przyrodę i możliwość podziwiania

Biuro Turystyki LogosTour (www.logostour.pl) wspiera akcję WWF Polska „Pamiątka, która nie krzywdzi”. Razem z innymi firmami, którym nieobojętny jest los naszego globu i zagrożonych gatunków, stara się zwrócić uwagę turystów aby nieświadomie nie wspomagali kłusownictwa i wyniszczania przyrody. Jeszcze przez 2 tygodnie, do 31 sierpnia 2010 roku, każdy może wziąć udział w konkursie fotograficznym WWF „Pamiątka, która nie krzywdzi”.


Na świecie aż 30 tysięcy gatunków fauny i flory zagrożonych jest wymarciem z powodu nielegalnego handlu pamiątkami. Akcja WWF, do której przystąpiło biuro turystyki LogosTour, ma na celu propagowanie wiedzy na temat zakazu przywożenia pamiątek wykonanych z zagrożonych gatunków zwierząt i roślin. Ambasadorem akcji jest Beata Pawlikowska.


„LogosTour jest liderem wyjazdów egzotycznych. Uznaliśmy więc, że  naszym obowiązkiem jest udział  w akcji chroniącej to, co dla nas najważniejsze: nieskażoną przyrodę i możliwość podziwiania dzikiej natury” – komentuje Teresa Górecka, prezes zarządu LogosTour. „Od lat informujemy naszych turystów o zakazie przywozu zagrożonych gatunków, a oni – jako prawdziwi globtroterzy – to rozumieją. Teraz możemy też przyczynić się do edukacji szerszych rzeszy społeczeństwa” – konkluduje prezes LogosTour.


Akcja „Pamiątka, która nie krzywdzi” uświadamia turystom, że kupując buty z krokodyla, naszyjnik z zębów niedźwiedzia albo kawałek rafy koralowej, przyczyniają się do cierpienia zwierząt, pośrednio zachęcają kłusowników do polowań, a w efekcie całe gatunki fauny i flory na zawsze znikają z naszego globu.


Akcja WWF propaguje inną formę pamiątek – fotografowanie zwierząt i roślin w ich naturalnym środowisku. Dlatego akcji towarzyszy internetowy konkurs fotograficzny. Jeszcze do 31 sierpnia 2010 można wejść na stronę www.wwf.pl i przesłać od jednego do trzech zdjęć o tematyce przyrodniczej. O wynikach zadecydują głosy internautów i jury złożonego z pracowników WWF Polska. Nagrody to trzy lustrzanki cyfrowe Sony wraz z torbami fotograficznymi, siedem albumów fotograficznych, dziesięć kodów upoważniających do 25-proc. zniżki na odbitki w Empik Foto oraz kurs nurkowania w Egipcie. Dziesięć najlepszych prac zostanie zaprezentowanych na wystawie.

A to już wiesz?  O potencjale gier w polskim i światowym biznesie

Szczegóły: http://www.wwfpl.panda.org/oraz: www.logostour.pl


 

Źródło LogosTour. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy