Wiadomości branżowe

RTV w NewsPoint; internet – w Mediaskopie

RTV w NewsPoint; internet – w Mediaskopie
Monitoring szybszy, lepszy i w jednym miejscu - to efekt podpisania umowy pomiędzy NetSprint.pl oraz Centrum Monitoringu Mediów MEDIASKOP. Obydwie firmy rozszerzają swój pakiet usług - klienci platformy NewsPoint mają teraz możliwość monitorowania internetu, prasy i RTV w ramach jednego, przejrzystego panelu użytkownika. Na portalu Mediaskopu, oprócz dotychczasowych źródeł, będzie zaś możliwość prezentacji wyników monitoringu internetu prowadzonego w NewsPoint.Porozumienie zakłada możliwość wymiany i integracji danych dostarczanych przez obydwie firmy. Monitoring RTV jest dostępny w panelu użytkownika NewsPoint, a treści z kilku tysięcy stron internetowych - na portalu Mediaskopu."Nasza umowa to wyjście na przeciw oczekiwaniom klientów, którzy z jednej strony cenią najwyższą jakość usług firm od lat specjalizujących się w danym monitoringu, a z drugiej - chcą wyniki monitoringu z różnych źródeł mieć zintegrowane na jednej platformie. Dzięki temu korzystanie z monitoringu wszystkich źródeł jest szybsze i bardziej wygodne dla klientów" - mówi Dawid Bartosik, wiceprezes Centrum

Monitoring szybszy, lepszy i w jednym miejscu – to efekt podpisania umowy pomiędzy NetSprint.pl oraz Centrum Monitoringu Mediów MEDIASKOP. Obydwie firmy rozszerzają swój pakiet usług – klienci platformy NewsPoint mają teraz możliwość monitorowania internetu, prasy i RTV w ramach jednego, przejrzystego panelu użytkownika. Na portalu Mediaskopu, oprócz dotychczasowych źródeł, będzie zaś możliwość prezentacji wyników monitoringu internetu prowadzonego w NewsPoint.


Porozumienie zakłada możliwość wymiany i integracji danych dostarczanych przez obydwie firmy. Monitoring RTV jest dostępny w panelu użytkownika NewsPoint, a treści z kilku tysięcy stron internetowych – na portalu Mediaskopu.


„Nasza umowa to wyjście na przeciw oczekiwaniom klientów, którzy z jednej strony cenią najwyższą jakość usług firm od lat specjalizujących się w danym monitoringu, a z drugiej – chcą wyniki monitoringu z różnych źródeł mieć zintegrowane na jednej platformie. Dzięki temu korzystanie z monitoringu wszystkich źródeł jest szybsze i bardziej wygodne dla klientów” – mówi Dawid Bartosik, wiceprezes Centrum Monitoringu Mediów Mediaskop.


Klienci obydwu firm mają możliwość bezpłatnego, dwutygodniowego przetestowania usług.


„Po wprowadzeniu monitoringu radia i telewizji oraz po niedawnym uruchomieniu usługi monitorowania treści UGC oferujemy naszym klientom kompleksową usługę, która wspiera działania komunikacyjne i umożliwia dokładny pomiar ich efektywności we wszystkich rodzajach mediów” – powiedział Mariusz Jabłoński, Dyrektor ds. Sprzedaży NewsPoint.

Źródło NetSprint.pl. Dostarczył netPR.pl
A to już wiesz?  Liroy stracił swoją najnowszą płytę

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy