INNOWACJE Media

Ruszyła kampania medialna #onelight, Świątecznego Festiwalu Kultur

Ruszyła kampania medialna #onelight, Świątecznego Festiwalu Kultur
Kayah, Katarzyna Nosowska, Adam Sztaba z Orkiestrą, Krzysztof Zalewski, Skubas i Igor Herbut, wystąpią wspólnie w ramach #onelight, Świątecznego Festiwalu Kultur. Właśnie ruszyła kampania promująca to międzykulturalne

Data publikacji: 2019-11-21 | 15:00
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ruszyła kampania medialna #onelight, Świątecznego Festiwalu Kultur
Kategoria: Media, INNOWACJE

Kayah, Katarzyna Nosowska, Adam Sztaba z Orkiestrą, Krzysztof Zalewski, Skubas i Igor Herbut, wystąpią wspólnie w ramach #onelight, Świątecznego Festiwalu Kultur. Właśnie ruszyła kampania promująca to międzykulturalne wydarzenie.

Ruszyła kampania medialna #onelight, Świątecznego Festiwalu Kultur Media, INNOWACJE - Kayah, Katarzyna Nosowska, Adam Sztaba z Orkiestrą, Krzysztof Zalewski, Skubas i Igor Herbut, wystąpią wspólnie w ramach #onelight, Świątecznego Festiwalu Kultur. Właśnie ruszyła kampania promująca to międzykulturalne wydarzenie.

#onelight to oficjalny hasztag Świątecznego Festiwalu Kultur, części międzynarodowego cyklu Festiwali Światła, które na przestrzeni ponad dwóch dekad dotarły do ponad 6 krajów i tysięcy uczestników. Ideą oraz przesłaniem wydarzenia jest budowa mostów porozumienia między kulturami oraz tradycjami chrześcijańskimi i żydowskimi.

Przesłanie #onelight jest proste i uniwersalne. Choć mamy odmienne tradycje, wszyscy jesteśmy ludźmi, którzy przez wieki żyli obok siebie w szacunku i tolerancji dla swojej odmienności. Tworzyliśmy społeczności ponad różnicami. – mówi Katarzyna Dumańska, przedstawiciel organizatora – Dlatego kampania odzwierciedla ideę hasztagu – tego połączenia w ramach wspólnego świątecznego światła, wspólnego spędzania czasu i dzielenia się swoją obecnością.

W ramach kampanii przygotowano dedykowany spot w formacie radiowym, a na potrzeby promocji na Spotify zastosowano nagrywanie binauralne. To technika nagrywania za pomocą dwóch mikrofonów, stwarzająca dźwiękową iluzję przebywania w miejscu, w którym dokonywano nagrania. W celu osiągnięcia pożądanego rezultatu, w nagraniach stosuje się najczęściej tzw. „sztuczną głowę” bądź mikrofony z małżowinami usznymi, wewnątrz których umieszczone są wysokiej klasy mikrofony pojemnościowe. Mikrofony te rejestrują dokładnie taki sam dźwięk, jaki docierałby do uszu słuchacza, gdyby znajdował się on w miejscu realizacji nagrania. Do prawidłowego odbioru efektu binauralnego konieczne są słuchawki.

Ponadto zaplanowano kampanię z ekspozycją na nośnikach citylight w Warszawie oraz aktywności promocyjne w social mediach, również z udziałem wszystkich artystów biorących udział w Świątecznym Festiwalu Kultur, sygnowanych #onelight. Tego też hasztaga będą używali artyści zdradzając kolejne etapy z przygotowań do wydarzenia w swoich kanałach w mediach społecznościowych Kampania realizowana jest również w lokalnej prasie oraz uwzględnia potrzeby i preferowane kanały komunikacji społeczności białoruskiej i ukraińskiej, które mieszkają w Warszawie. Koncept kreatywny i kampanię promocyjną festiwalu #onelight realizuje Keino – agencja 360.

A to już wiesz?  Domowe badanie czynności serca dziecka w łonie matki dzięki specjalnej opasce. Na rynku pojawia się coraz więcej inteligentnych urządzeń baby tech

#Onelight jest szczególnym wydarzeniem, mającym promować dwie oddziaływujące na siebie od setek lat kultury. Zaplanowana kampania i przygotowana przez nas identyfikacja obrazująca dwie dłonie skupione przy jednym promieniu światła, odzwierciedlają ideę Festiwalu. – podkreśliła Katarzyna Dumańska, odpowiedzialna za organizację przedsięwzięcia.

Festiwal #onelight jest pierwszym tego rodzaju wydarzeniem realizowanym w Polsce. Wcześniej, jako część międzynarodowego projektu Festiwal Światła, był realizowany m.in. na Ukrainie, Białorusi i w Stanach Zjednoczonych.

Już od 20 listopada br. za pośrednictwem strony internetowej https://onelightfestiwal.pl jest możliwy zakup wejściówki na Festiwal, który odbędzie się w dniach 20-22 grudnia w Warszawie. Całkowity zysk ze sprzedaży biletów zostanie przeznaczony na cele charytatywne.

O Miracle of Israel:

Fundacja Miracle of Israel to organizacja non-profit, której celem jest promocja państwa Izrael oraz historii narodu żydowskiego na całym świecie, poprzez realizację projektów i wydarzeń kultury audiowizualnej. Jednym z największych sukcesów Fundacji jest organizacja koncertów w ramach Festiwali Świateł, które od ponad 20 lat organizowane są na całym świecie. Miracle of Israel wyprodukowało również film historyczny – o tej samej nazwie – z udziałem legendarnego amerykańskiego aktora, Leonarda „Spocka” Nimoya w charakterze narratora.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Ruszyła kampania medialna #onelight, Świątecznego Festiwalu Kultur Media, INNOWACJE - Kayah, Katarzyna Nosowska, Adam Sztaba z Orkiestrą, Krzysztof Zalewski, Skubas i Igor Herbut, wystąpią wspólnie w ramach #onelight, Świątecznego Festiwalu Kultur. Właśnie ruszyła kampania promująca to międzykulturalne wydarzenie.
Hashtagi: #Media #INNOWACJE

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy