Wiadomości branżowe

Wyhoduj mega ogórka w konkursie literackim Ciszewski PR i PRoto.pl

Wyhoduj mega ogórka w konkursie literackim Ciszewski PR i PRoto.pl
14 lipca rusza II edycja konkursu literackiego organizowanego wspólnie przez agencję Ciszewski PR oraz serwis PRoto.pl. Tegorocznym zadaniem jest wymyślenie jak najbardziej absurdalnego tematu i przedstawienie go w taki sposób, aby zainteresować nim dziennikarzy w sezonie wakacyjnym. Do wygrania 3 vouchery na kurs gotowania w Akademii Kurta Schellera.Czym i w jaki sposób zainteresować dziennikarzy latem? To myśl przewodnia tegorocznego konkursu literackiego dla PR-owców, organizowanego już po raz drugi przez agencję Cieszewski Public Relations oraz serwis PRoto.pl. Aby wziąć udział w zabawie należy wymyślić jak najbardziej oryginalny temat, a także wykorzystując swoje poczucie humoru oraz PR-owski talent, opisać go w jak najbardziej ciekawy sposób.– Jak wiadomo, wakacje to dla mediów tzw. „sezon ogórkowy”. Panująca latem urlopowa atmosfera i towarzyszący jej brak ciekawych tematów sprawiają, że dziennikarze podejmują czasem naprawdę zadziwiające wątki. W efekcie nawet poważnym dziennikarzom gospodarczym zdarza się opisywać na łamach poczytnego dziennika napotkane podczas swoich wycieczek górskich kumaki – mówi Jerzy Ciszewski, prezes Ciszewski PR. – Dlatego w tym roku, wykorzystując

14 lipca rusza II edycja konkursu literackiego organizowanego wspólnie przez agencję Ciszewski PR oraz serwis PRoto.pl. Tegorocznym zadaniem jest wymyślenie jak najbardziej absurdalnego tematu i przedstawienie go w taki sposób, aby zainteresować nim dziennikarzy w sezonie wakacyjnym. Do wygrania 3 vouchery na kurs gotowania w Akademii Kurta Schellera.


Czym i w jaki sposób zainteresować dziennikarzy latem? To myśl przewodnia tegorocznego konkursu literackiego dla PR-owców, organizowanego już po raz drugi przez agencję Cieszewski Public Relations oraz serwis PRoto.pl. Aby wziąć udział w zabawie należy wymyślić jak najbardziej oryginalny temat, a także wykorzystując swoje poczucie humoru oraz PR-owski talent, opisać go w jak najbardziej ciekawy sposób.


Jak wiadomo, wakacje to dla mediów tzw. „sezon ogórkowy”. Panująca latem urlopowa atmosfera i towarzyszący jej brak ciekawych tematów sprawiają, że dziennikarze podejmują czasem naprawdę zadziwiające wątki. W efekcie nawet poważnym dziennikarzom gospodarczym zdarza się opisywać na łamach poczytnego dziennika napotkane podczas swoich wycieczek górskich kumaki – mówi Jerzy Ciszewski, prezes Ciszewski PR. – Dlatego w tym roku, wykorzystując kontekst wakacyjny, dajemy okazję, aby wykazać się kreatywnością i poćwiczyć swój warsztat opisując absurdalny temat tak, jakby to był news na pierwszą stronę gazet. W zeszłym roku konkurs cieszył się sporym zainteresowaniem kolegów z branży. Liczymy, że w II edycji napłynie jeszcze więcej zgłoszeń.


Aby wziąć udział w konkursie, należy wypełnić formularz znajdujący się na stronie http://www.proto.pl/konkurs_Ciszewski_PRoto i przesłać pracę do 28 lipca 2011 roku na adres e-mail: [email protected]. Forma tekstu jest nieograniczona, ale jego długość nie powinna przekraczać 3 tys. znaków ze spacjami. Prace oceniać będzie jury w składzie: Kinga Kubiak – dyrektor wydawnicza i Bartosz Sawicki – redaktor naczelny serwisu PRoto.pl oraz Jacek Kowalczyk, redaktor prowadzący w sekretariacie redakcji tygodnika Polityka.

A to już wiesz?  100 lat dla TEDE! Transmisja live urodzinowego koncertu rapera do obejrzenia na NuPlays 27 lipca

Regulamin oraz formularz zgłoszeniowy znajduje się również na stronie Ciszewski PR


 


Pokaż nam swoją wyobraźnię i umiejętność oswajania językiem absurdu!


 


Kontakt:


Ze strony Ciszewski PR za konkurs odpowiada – Bernadetta Byrska: [email protected]


Ze strony PRoto.pl – Kinga Kubiak: [email protected]


dostarczył infoWire.pl

Źródło MSLGROUP. Dostarczył

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy