Wiadomości branżowe

Wyhoduj mega ogórka w konkursie literackim Ciszewski PR i PRoto.pl

Wyhoduj mega ogórka w konkursie literackim Ciszewski PR i PRoto.pl
14 lipca rusza II edycja konkursu literackiego organizowanego wspólnie przez agencję Ciszewski PR oraz serwis PRoto.pl. Tegorocznym zadaniem jest wymyślenie jak najbardziej absurdalnego tematu i przedstawienie go w taki sposób, aby zainteresować nim dziennikarzy w sezonie wakacyjnym. Do wygrania 3 vouchery na kurs gotowania w Akademii Kurta Schellera.Czym i w jaki sposób zainteresować dziennikarzy latem? To myśl przewodnia tegorocznego konkursu literackiego dla PR-owców, organizowanego już po raz drugi przez agencję Cieszewski Public Relations oraz serwis PRoto.pl. Aby wziąć udział w zabawie należy wymyślić jak najbardziej oryginalny temat, a także wykorzystując swoje poczucie humoru oraz PR-owski talent, opisać go w jak najbardziej ciekawy sposób.– Jak wiadomo, wakacje to dla mediów tzw. „sezon ogórkowy”. Panująca latem urlopowa atmosfera i towarzyszący jej brak ciekawych tematów sprawiają, że dziennikarze podejmują czasem naprawdę zadziwiające wątki. W efekcie nawet poważnym dziennikarzom gospodarczym zdarza się opisywać na łamach poczytnego dziennika napotkane podczas swoich wycieczek górskich kumaki – mówi Jerzy Ciszewski, prezes Ciszewski PR. – Dlatego w tym roku, wykorzystując

14 lipca rusza II edycja konkursu literackiego organizowanego wspólnie przez agencję Ciszewski PR oraz serwis PRoto.pl. Tegorocznym zadaniem jest wymyślenie jak najbardziej absurdalnego tematu i przedstawienie go w taki sposób, aby zainteresować nim dziennikarzy w sezonie wakacyjnym. Do wygrania 3 vouchery na kurs gotowania w Akademii Kurta Schellera.


Czym i w jaki sposób zainteresować dziennikarzy latem? To myśl przewodnia tegorocznego konkursu literackiego dla PR-owców, organizowanego już po raz drugi przez agencję Cieszewski Public Relations oraz serwis PRoto.pl. Aby wziąć udział w zabawie należy wymyślić jak najbardziej oryginalny temat, a także wykorzystując swoje poczucie humoru oraz PR-owski talent, opisać go w jak najbardziej ciekawy sposób.


Jak wiadomo, wakacje to dla mediów tzw. „sezon ogórkowy”. Panująca latem urlopowa atmosfera i towarzyszący jej brak ciekawych tematów sprawiają, że dziennikarze podejmują czasem naprawdę zadziwiające wątki. W efekcie nawet poważnym dziennikarzom gospodarczym zdarza się opisywać na łamach poczytnego dziennika napotkane podczas swoich wycieczek górskich kumaki – mówi Jerzy Ciszewski, prezes Ciszewski PR. – Dlatego w tym roku, wykorzystując kontekst wakacyjny, dajemy okazję, aby wykazać się kreatywnością i poćwiczyć swój warsztat opisując absurdalny temat tak, jakby to był news na pierwszą stronę gazet. W zeszłym roku konkurs cieszył się sporym zainteresowaniem kolegów z branży. Liczymy, że w II edycji napłynie jeszcze więcej zgłoszeń.


Aby wziąć udział w konkursie, należy wypełnić formularz znajdujący się na stronie http://www.proto.pl/konkurs_Ciszewski_PRoto i przesłać pracę do 28 lipca 2011 roku na adres e-mail: [email protected]. Forma tekstu jest nieograniczona, ale jego długość nie powinna przekraczać 3 tys. znaków ze spacjami. Prace oceniać będzie jury w składzie: Kinga Kubiak – dyrektor wydawnicza i Bartosz Sawicki – redaktor naczelny serwisu PRoto.pl oraz Jacek Kowalczyk, redaktor prowadzący w sekretariacie redakcji tygodnika Polityka.

A to już wiesz?  Międzynarodowy Dzień Pokoju

Regulamin oraz formularz zgłoszeniowy znajduje się również na stronie Ciszewski PR


 


Pokaż nam swoją wyobraźnię i umiejętność oswajania językiem absurdu!


 


Kontakt:


Ze strony Ciszewski PR za konkurs odpowiada – Bernadetta Byrska: [email protected]


Ze strony PRoto.pl – Kinga Kubiak: [email protected]


dostarczył infoWire.pl

Źródło MSLGROUP. Dostarczył

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy