Jedno zdjęcie wystarczy, by stać się posiadaczem nowego iPada. Aby go zdobyć należy wziąć udział w wakacyjnym konkursie organizowanym przez serwis Mediarun.pl.
8 lipca w serwisie Mediarun.pl rusza wakacyjny konkurs fotograficzny pt. „Outdoor na wakacjach”, który potrwa do 27 sierpnia. Organizatorem konkursu jest Mediarun Sp. z o.o., a partnerami firmy Clear Channel Poland oraz D-Link Polska.
Zadaniem konkursowym jest wykonanie zdjęcia, na którym w sposób kreatywny zostaną ujęte nośniki reklamy zewnętrznej. Uczestnicy konkursu otrzymują pełną dowolność jeśli chodzi o rodzaj formatu reklamowego widocznego na zdjęciu, miejsca czy rodzaju fotografii jaką wyślą do konkursu. Na stronie konkursowej należy umieścić swoje zdjęcie przygotowane w odpowiedniej specyfikacji. http://mediarun.pl/konkursy/outdoor-na-wakacjach/
Zwycięzcy konkursu zostaną wyłonieni głosami użytkowników serwisu Mediarun.pl. Każda zalogowana osoba może oddać na daną pracę konkursową tylko jeden głos. Nagrodami głównymi w konkursie są: iPad ufundowany przez firmę Clear Channel Poland oraz domowe centrum danych i router Wi-Fi ufundowane przez firmę D-Link.
Konkurs wspiera kampania promocyjna w internecie. Kreacje konkursowe można będzie zobaczyć w serwisach należących do Mediarun.pl, sieci zasięgowej ARBOnetwork, sieci BIZONmedia, portalach Onet.pl, Interia.pl oraz w magazynach Machina, Film i Brief.