Wiadomości branżowe

Zrób zdjęcie i wygraj iPada

Zrób zdjęcie i wygraj iPada
Jedno zdjęcie wystarczy, by stać się posiadaczem nowego iPada. Aby go zdobyć należy wziąć udział w wakacyjnym konkursie organizowanym przez serwis Mediarun.pl.8 lipca w serwisie Mediarun.pl rusza wakacyjny konkurs fotograficzny pt. „Outdoor na wakacjach”, który potrwa do 27 sierpnia. Organizatorem konkursu jest Mediarun Sp. z o.o., a partnerami firmy Clear Channel Poland oraz D-Link Polska.Zadaniem konkursowym jest wykonanie zdjęcia, na którym w sposób kreatywny zostaną ujęte nośniki reklamy zewnętrznej. Uczestnicy konkursu otrzymują pełną dowolność jeśli chodzi o rodzaj formatu reklamowego widocznego na zdjęciu, miejsca czy rodzaju fotografii jaką wyślą do konkursu. Na stronie konkursowej należy umieścić swoje zdjęcie przygotowane w odpowiedniej specyfikacji. http://mediarun.pl/konkursy/outdoor-na-wakacjach/Zwycięzcy konkursu zostaną wyłonieni głosami użytkowników serwisu Mediarun.pl. Każda zalogowana osoba może oddać na daną pracę konkursową tylko jeden głos. Nagrodami

Jedno zdjęcie wystarczy, by stać się posiadaczem nowego iPada. Aby go zdobyć należy wziąć udział w wakacyjnym konkursie organizowanym przez serwis Mediarun.pl.

8 lipca w serwisie Mediarun.pl rusza wakacyjny konkurs fotograficzny pt. „Outdoor na wakacjach”, który potrwa do 27 sierpnia. Organizatorem konkursu jest Mediarun Sp. z o.o., a partnerami firmy Clear Channel Poland oraz D-Link Polska.

Zadaniem konkursowym jest wykonanie zdjęcia, na którym w sposób kreatywny zostaną ujęte nośniki reklamy zewnętrznej. Uczestnicy konkursu otrzymują pełną dowolność jeśli chodzi o rodzaj formatu reklamowego widocznego na zdjęciu, miejsca czy rodzaju fotografii jaką wyślą do konkursu. Na stronie konkursowej należy umieścić swoje zdjęcie przygotowane w odpowiedniej specyfikacji. http://mediarun.pl/konkursy/outdoor-na-wakacjach/

Zwycięzcy konkursu zostaną wyłonieni głosami użytkowników serwisu Mediarun.pl. Każda zalogowana osoba może oddać na daną pracę konkursową tylko jeden głos. Nagrodami głównymi w konkursie są: iPad ufundowany przez firmę Clear Channel Poland oraz domowe centrum danych i router Wi-Fi ufundowane przez firmę D-Link.


Konkurs wspiera kampania promocyjna w internecie. Kreacje konkursowe można będzie zobaczyć w serwisach należących do Mediarun.pl, sieci zasięgowej ARBOnetwork, sieci BIZONmedia, portalach Onet.pl, Interia.pl oraz w magazynach Machina, Film i Brief.

Źródło Mediarun.com Sp. z o.o.. Dostarczył netPR.pl
A to już wiesz?  Serwis kultura.wp.pl został wzbogacony o Impresje – kategorię poświęconą malarstwu

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy